top of page

Concert Ally, Inc Club

Public·58 members

RCL PSV kijken 24 oktober 2023 Livestream

18 uur geleden — RCL Lens - PSV live op tv en online (groepsfase Champions 12 uur geleden — De wedstrijd RCL Lens - PSV is op dinsdag 24 oktober om 21.00 uur te ...

RCL Lens - PSV live op tv en online (groepsfase Champions Samenvatting en hoogtepunten RCL Lens - PSV. De samenvatting hierboven is direct na de wedstrijd op Gids.tv te bekijken. Nieuwe nederlaag. In de Champions ... [[STREAMEN!]] RCL PSV kijken live stream 24 oktober 2023 2 o 14 uur geleden — 2 okt 2023 — (livestream=) PSV Eindhoven Sevilla kijken 3 oktober 2023 In 0 wedstrijden de punten tussen beiden teams werden gedeeld, ... RCL PSV kijken stream 24.10.2023 Horloge 3 uur geleden — RCL PSV kijken stream 24.10.2023 Horloge matchDayLabel 1 8 aug SPA Sparta Praag PSV STU Sturm Graz Sporting Braga SCB . Henk was o. a. hoofdtrainer bij Roodenburg, assistent en hoofdtrainer bij vv Leiden en was assistent en interim hoofdtrainer bij RCL tussen 2015-2017. Daarna vervulde Henk gedurende 4 jaar de functie van Hoofd Jeugdopleiding bij UVS tot 2022. Hierna deed hij jeugd scoutingswerkzaamheden in deze regio voor PSV en Ajax. Deze mooie bagage gaat Henk nu inzetten voor RCL! Henk zal zich bij RCL gaan bezighouden met een breed scala aan taken op voetbaltechnisch gebied. Belangrijk daarbij is in eerste instantie het formeren van een Technische Commissie. Die heeft RCL niet en met de openstaande vacatures van Bestuurslid Voetbalzaken en Voorzitter is het heel belangrijk dat er middels deze commissie een goede overlegstructuur ontstaat tussen de selecties van mannen, vrouwen en jeugd. Henk zal eerste aanspreekpunt zijn voor het trainerskorps en zal periodiek verslag uitbrengen van zijn werkzaamheden in de Bestuursvergadering. Arno Vermeulen staat te kijken van PSV: "Dat is echt superweelde"Arno Vermeulen is flink onder de indruk van de aanvallende kwaliteiten van PSV. De Eindhovenaren hebben voorin de nodige opties de een wedstrijd kunnen beslissen. Zo zag Vermeulen hoe zondag Sparta met ruime cijfers werd verslagen. "PSV wint dit soort wedstrijden heel makkelijk en het lijkt ook alleen maar makkelijker te gaan", vertelt Vermeulen bij Voetbalpraat van ESPN. "Voor een ploeg als Sparta hebben ze zóveel wapens voorin. Daarbij gaat het om spelers, staf, bestuursleden en mensen die de club groot hebben gemaakt. Hiermee verzamelde ik, en dat doe ik ook de komende tijd, de nodige informatie waar ik mee aan de slag kan. Dus niet praten om het praten, maar waarde toevoegen. Het moet tastbaar zijn en het is de bedoeling dat mijn visie breed wordt gedragen. Dan kunnen we samen dezelfde kant op. Tuurlijk, ben je het niet altijd met iedereen eens en voor een gezonde discussie loop ik niet weg. Ik ben absoluut een gevoelsmens en dat kan helpen in het proces. Je kunt niet als een olifant door de porseleinenkast rennen. ” Niet zomaar even kampioen De spreker richt zich onder meer op de selectie en is van mening dat de hoofdmacht binnen twee jaar de stap moet maken naar de eerste klasse.,, Dat moet je als een dergelijk grote club durven uitspreken. [[Live tv!!]] RCL PSV kijken live stream 24 oktober 2023 [li 18 uur geleden — RCL Lens - PSV live op tv en online (groepsfase Champions 12 uur geleden — De wedstrijd RCL Lens - PSV is op dinsdag 24 oktober om 21.00 uur te ... Arno Vermeulen staat te kijken van PSV: "Dat is echt… 11 okt 2023 — RCL Logo RCL. di 24/10. 12:00. PSV Logo PSV. PSV Logo PSV. zo 29/10. 06:30. AJA Logo AJA. HER Logo HER. za 4/11. 08:30. PSV Logo PSV. PSV Logo ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...