top of page

Concert Ally, Inc Club

Public·85 members

[SE PÅ NETTET@@@] Centrum Tigers mot Oppsal Tigers 1 på online 25 oktober 2023

for 3 døgn siden — Nidaros Jets mot Centrum Tigers. 特隆赫姆 · Trondheim Spektrum. 4 人將參加 ... Nidaros Jets tar imot Oppsal Panthers til hjemmekamp!

Det er en tittel som kunne vært brukt om mange lag i år. Jørgen Odfjell var solid for Gimle i 22/23, men flytter sørover i Europa mens Etienne Aspevik (t. h. ) flytter littv kortere, fra Oppsal til Frøya. (Foto: Marianne Stenerud) –I fjor var det importene som styrte skuta, sier Frode Ramberg som er BLNO-debutant som trener. I år det snarere nordmann på benken og nordmenn på banen som skal styre importene. divisjon ble det en ren folkevandring av rutinerte spilere fra Asker Aliens til Centrum, noe som resulterte i at det nyopprykkede laget i dag fremstår som en av de virkelig store favorittene til å ta hjem pokalen denne sesongen. Blant de som har trukket på seg Centrum-trøya finner vi blant andre Mustafa Mahnin, Ronny Karlsen, Frank Nyborg, Lars Jæger Thorkildsen og Christian Hinch, i tillegg til Thomas Vangen. Dette var startoppstillingen som gav Asker seriegull sist sesong, og det er ingen grunn til å tro at det ikke skulle holde til medalje denne gangen. Våre gutter er i alle fall atskillig bedre forberedt enn for tre uker siden, så gjenstår det å se om det holder til å tukte en av årets store favoritter. Kampstart er kl. Centrum Tigers Frøya på tv 22.10.2023 Direktestrømming 8. okt. 2023 — Frøya fløy høyt mot Oppsal Publisert 25. september 2022 Frøya vant (på nett<<<) Nidaros Jets mot Centrum Tigers på online 23.09 23. sep ... KONGSBERG MINERS «It ain’t over till the fat lady sings», eller før Stein Erik er ferdig på telefonen. Da jeg var på Den Store Trenerhelgen, registrerte jeg stadig vekk Stein Erik med telefonen til øret – langt borte i andre enden av P-plassen. Det vil ikke overraske meg om det var de siste brikkene som skulle på plass for Miners før sesongstarten. En spennende overgang. En overraskende import? Sentrale aktører i nye roller – Eric Gilchrese går fra blått til grønt, mens Juan Ferrales tar over som coach for Miners. (Foto: Marianne Stenerud) Men kanskje trenger ikke Kongsberg mer enn de har, og det hadde vært moro å se en norskere utgave. Eldar Alagic, Niklas Sletten Sandström og Benjamin Fisher Andersen er gode nok til å bli et viktig supplement til Marin Mornar, William Lybæk, Aly Hudgins og Jordan Roberts. CENTRUM TIGERS Hvis du må velge én BLNO-coach du helst vil spille for, uavhengig av din egen klubbtilhørighet, er jeg sikker på at Inge-Aleksander Kristiansen kommer høyt opp på listen. Hans evne til å bygge relasjoner og lag er kanskje ikke unik, men den er spesiell nok til at Centrum fremstår som et kollektiv, og ikke bare en samling av individualister. Johannes Dolven har i hvert fall fokus! Han blir nok en gang helt sentral, og viktig for Centrums prestasjoner. (Foto: Marianne Stenerud). Tigers mønstrer et lag med mange spennende ansikter, og her er det mange å like. Jeg innrømmer at Sivert Wærstad Nordheim er en av dem jeg liker aller best etter at jeg «oppdaget» ham for noen år siden. En usedvanlig dyktig, rolig og smart kar. Så gjør det selvfølgelig ikke noe at Anders Nymo er tilbake på et BLNO-lag. Jeg fulgte ham til Menlo, California for mange år siden. [[[SE PÅ NETTET]][] Asker Aliens mot Tromsø Storm på online for 4 døgn siden — Centrum Tigers... Klubbene BLNO MKontaktperson/Contact person:Orji 2023 — (gratis*) Oppsal Tigers 1 Tromsø Storm på online 23 23. sep ... Asker Aliens mot Tromsø Storm på online 21 oktober 2023 6. okt. 2023 — 2023 — (gratis*) Oppsal Tigers 1 Tromsø Storm på online 23 23. sep (på nett<<<) Nidaros Jets mot Centrum Tigers på online 23.09 23. sep ... Samtlige spillere noterte seg på scoringslisten, og det inkluderte også BLNO-debutant Odin Bangsund som fikk sine første poeng i BLNO for Tromsø Storm. Sluttresultatet i kampen ble 85-40, i en kamp der det som overrasket hjemmespeakeren mest var at Brad Byerson fikk sin første feil i kampen med under 2 minutter igjen å spille. Også denne helgen er Tromsø Storm på reise på Østlandet. Når krybben er tom, bites hestene, og når poengene uteblir leter man etter syndebukker. Personlig er jeg mer nysgjerrig på hva som skjedde med Askers 04-årgang enn hva som gikk galt i fjor. Laget var toppseedet i U19-NM, men ble slått ut av Kolbotn/Bøler i kvartfinalen, røk mot 12. og siste-seedede Sandvika i første kamp søndag, og endte på 7. -plass. Og noen måneder senere har 7 spillere forsvunnet. Mannefallet er delvis tilfeldig, men har kanskje også rot i en skuffende sesong. Josh Hart var «go to-man» for Asker forrige sesong, og kan fort bli det igjen. (Foto: Marianne Stenerud). Tilbake står Asker med en helt OK starting five, men en litt slunken benk. Joshua Hart er en klassespiller som er alt fra håpløs til genial, mens Gaute Haugens bytte av klubb nesten er litt naturstridig. Nå slipper jeg å dra lenger enn til Vulkan, Oslo for å få en klem. Johannes Dolven er et selvfølgelig midtpunkt, og på svært mange måter nøkkelen til suksess. Så håper jeg han ristet av seg alle bomskudd fra midrange i treningskampen mot Frøya tidligere denne måneden. Det var sjabre greier,, men som alle vet: Treffsikkerhet er ferskvare. Centrum står igjen med det som kan bli en av ligaens mest solid guardrekker, mens utvalget av 4erere og 5ere er i tynneste laget. FRØYA BASKET «Ynge og norskere» er tittelen på Arild Sandvens presentasjon av Frøya. Ole er opprinnelig fra Kjelsas Basket og spilte deretter pa 0:14pa samarbeidslaget Oppsal Tigers. Dette er hans andre sesong for Centrum Tigers BLNO. 1. Hva spiser du pa julaften? Pa julaften spiser jeg ribbe og riskrem til ...Facebook · Centrum Tigers IF · 24. juni 2023 Centrum Tigers Kvartfinale 2 spilles i Oppsal Arena 1‼️ Vi setter opp gratis buss som tar ... Jeg har fulgt Hallvards karriere såpass tett i så lang tid at jeg nødvendigvis er spent på hva han får til i Gimle. For å være ærlig, jeg begynner å bli drittlei av at han utelukkende «selges» som dunkekonge. Det er nesten som om Cirkus Arnardo har kommet til by’n der Hallvard er den store attraksjonen. Nåvel, han er så mye mer enn det, og jeg krysser mange fingre for at dette skal være bra både for ham og Gimle. Men jeg liker mye mer enn dette. Auduns stil på benken, Mikkels kroppsbeherskelse og balanse, Kristoffers fandenivoldske jobbing, Milovans basketintelligens. Kanskje blir det tøffere å gå hele veien i år. (Og jeg setter IKKE penger på det). Valen Tejada, Christopher Dalland, Jørgen Lamo – bra navn! Jeg kommer til å følge godt med på Etienne Aspevik som på landslaget som U16-spiller var litt for beskjeden. Nå forventes det at han tar for seg. – En stor og sterk kar, hardtarbeidende og bevegelig og godt skolert, sier Frode Ramberg om JD Muila. Det er vel omtrent det enhver coach vil finne på å si om nesten alle importer til BLNO. Det gjenstår å se … Ognjen Nisavic trenger ingen presentasjon, de fleste vet hva han står for. Motstandere håper selvfølgelig at periodene der han «tar av» blir færrest mulig og kortest mulig. FYLLINGEN BASKET Jeg har hatt gleden av å coache landslag sammen med Calix Black Ndiaye, og jeg kjenner ham som en relativt rolig kar, men med en ganske ekstrem vinnervilje. Derfor har jeg også vært både forbauset og imponert de sesongene et svært godt mannskap visner midt i sesongen eller fisler bort en opplagt seier. (((TV<<))) Bærum mot Tromsø Storm på tv 2022 7 oktober 7. okt. 2023 — [[I DAG**]] Oppsal Tigers 1 mot Tromsø Storm på tv 23 septem 23. sep Oppsal taper for både Centrum Tigers og (sport) Nidaros Jets mot ... Det er ulovlig, uønsket og på alle måter bannlyst. Men OM det hadde handlet om et veddemål, ville oddsen være ekstremt lav på et nytt mesterskap til Gimle. Jeg har vondt for å se at laget er særlig svekket. Jørgen Odfjell ut? Javel, men Hallvard Staff inn. Lars Espe til Fyllingen? Javel, men fortsatt med Mikkel Kolstad, Reidar Greve og Kristoffer Gjerde Sætren. Kanskje har Milovan Savic fått litt mer orden på knærne, og noen mener sågar å ha sett Magne Fivelstad i kulissene. Men rykter er rykter. I sum er dette mer enn nok, i hvert fall for meg. Det samme sier jeg gjerne om Lars Espe og Orji Okoroafor (som forleden sendte meg en melding der han sier seg enig i at han kanskje har BLNOs flateste skudd – «flatt, men effektivt» mener han). Nikolas Skouen hadde en strålende sesong i fjor, og om han fortsetter i samme spor med bedre spillere rundt seg, kan dette bli riktig bra. Fyllingen er helt der oppe i favorittsjiktet, og før en eneste kamp er spilt er det kanskje ikke noe dårlig tips. Så får vi se om det rakner, eller om Calix endelig har sydd sammen et vinnerlag. (Og som vanlig kommer vel Bouna i sluttspillet? ) GIMLE BASKET Man setter ikke penger på lag i BLNO, i hvert fall ikke om man selv er involvert i basketball. Centrum Tigers mot Frøya 22.10.2023 I dag Fjorårets gullvinn for 3 døgn siden — Vulkanhallen24. 19:00 Centrum Tigers - Oppsal. ((se direkte>>)) Bærum mot Fyllingen på live 22/10/2023 for 1 time siden — 00 Frøya – Tromsø ... Hjem | Miners Gode basketopplevelser – fra bredde til elite Gode basketopplevelser - fra bredde til elite Vi er Kongsberg Miners er stolte av sin 50 år lange basket ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...